امروز : پنج شنبه, ۲۲ خرداد , ۱۴۰۴
- نیروهای امنیتی پاکستان ۵۴ شبهنظامی را از پای درآوردند
- بائربوک: بهدنبال راه مناسبی برای تعامل با تحریر الشام هستیم/ تسلیحات شیمیایی در سوریه
- رئیس کل دادگستری استان مرکزی به مشکلات ۲۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
- قانون جدید گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
- ادعای رسانه اسرائیلی: نتانیاهو بیش از هر زمان دیگری آماده تبادل اسرا است
- تفسیر قرآن را باید در محضر اهل بیت درک کنیم
- کاهش ۲۸ درصدی واردات میوه های گرمسیری
- سرنوشت متهمان سرقت خشن در ملارد
- ارتقای مهم گوشی پرچمدار جدید سامسونگ
سهم واردات و مونتاژ از آب باریکه ارزی خودرو
به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز […]

به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز هست، اما برای واردات نیست؟
در این قسمت از برنامه ویراژ، این مساله را در قالب میزگردی با حضور بیوک علیمرادلو مدیرعامل سابق گروه بهمن، مهدی دادفر مشاور انجمن واردکنندگان خودرو و عبدالله بابایی کارشناس مسائل خودرو مورد بررسی قرار داده ایم.
ویدئوی کامل این میزگرد جمعه ۲۱ دی ماه پخش خواهد شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.