امروز : پنج شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۴
- ثبت اتمام معافیت تحصیلی دانشجویان به دست کاربران دانشگاهها
- زمانبندی مراحل نقل و انتقالات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد
- آخرین وضعیت آبوهوا و ترافیک جادهای؛ یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ – تابناک
- دقیقی: دفاع اتوبوسی استقلال خوزستان/در تمامکنندگی کمدقت هستیم
- کد تعرفه خودروهای برقی و هیبریدی ابلاغ شد+جزئیات
- روزهای تعطیل برای قلب خوب نیستند!
- «کوری اطلاعاتی» صهیونیستها در غزه از ۱۵ سال پیش تاکنون
- عراقچی: ایران در رسیدن به توافق مصمم است
- مسئولان برای رفع محرومیتها تلاش کنند
سهم واردات و مونتاژ از آب باریکه ارزی خودرو
به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز […]

به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز هست، اما برای واردات نیست؟
در این قسمت از برنامه ویراژ، این مساله را در قالب میزگردی با حضور بیوک علیمرادلو مدیرعامل سابق گروه بهمن، مهدی دادفر مشاور انجمن واردکنندگان خودرو و عبدالله بابایی کارشناس مسائل خودرو مورد بررسی قرار داده ایم.
ویدئوی کامل این میزگرد جمعه ۲۱ دی ماه پخش خواهد شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.