امروز : سه شنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۴
- زخمی شدن ۱۳ نفر پس از حمله فیلها در سریلانکا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- امیر قطر در راه تهران/ حامل پیام آمریکا است!
- آتش بر دامن ماه؛ پلی میان نسل نوجوان و آموزههای حضرت زهرا(س)
- یگان محیط زیست در تعقیب حیوان آزار اینستاگرامی
- مدارس خوزستان فردا حضوری است
- قتل مرد مقابل چشمان دخترش در تهرانسر! + گفت وگو با متهم
- حذف آیتم های درمانی از بیمه تامین اجتماعی | کارگران مجبور به پرداخت نرخ آزاد شدند
- سامانه گزارش تغییرات ناگهانی قوانین
- پادشاه بحرین به رئیس جمهور: آماده توسعه روابط با ایران هستیم
سهم واردات و مونتاژ از آب باریکه ارزی خودرو
به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز […]

به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز هست، اما برای واردات نیست؟
در این قسمت از برنامه ویراژ، این مساله را در قالب میزگردی با حضور بیوک علیمرادلو مدیرعامل سابق گروه بهمن، مهدی دادفر مشاور انجمن واردکنندگان خودرو و عبدالله بابایی کارشناس مسائل خودرو مورد بررسی قرار داده ایم.
ویدئوی کامل این میزگرد جمعه ۲۱ دی ماه پخش خواهد شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.