Monday, 30 June , 2025
امروز : دوشنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۴
امروز : دوشنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- موکب جامعه الزهرا(س) در مسجد مقدس جمکران برپا شد
- ارائه بیش از ۳ میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی طی یکسال گذشته در اردبیل
- زمین به ۶۵۵ گلپایگانی در نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت واگذار شد
- آیا رفع فیلتر واتس آپ و گوگل پلی یک اقدام امیدوارکننده است؟/ عباس آحوندی: هم بله، هم نه
- قیمت اجاره خانه در «باقرشهر» / واحد ۶۰ متری چقدر هزینه دارد؟
- سامانه کمک ناوبری دقیق ILS در فرودگاه کرمانشاه عملیاتی شد
- داستان یک جدال خونین؛ ایالت «جامو و کشمیر» چگونه به هندوستان الحاق شد؟
- نشست خوانش و گزارش چهارمقاله نظامی عروضی
- ایجاد جمعیتی از کودکان مهاجر گمشده؛ هدف ناگفته سیاستهای ضدمهاجرتی آمریکا
شناسه خبر
: 117591
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 2:19 | 28 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
سهام قطعهساز در خودروساز؛ عامل فساد یا راهکار نجات؟
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117591
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.