Sunday, 20 July , 2025
امروز : یکشنبه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۴
امروز : یکشنبه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- مرکز «سراج» تربتجام گامی مهم در ارتقای سلامت روان است
- بازگشت ترامپ و چالشهای ارزی دولت چهاردهم
- نزاع در این استان بیش از ۱۶۰۰نفر را به پزشکی قانونی کشاند
- حمید نوری آزاد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- تکمیل اولین شبکه استارلینک برای اتصال مستقیم ماهواره به موبایل
- تولید سیگار با شعار سال مغایرت دارد/ کاهش مصرف سیگار با افزایش قیمت
- مخالفت حماس با طرح آمریکا برای اغوای مالی رهبران این جنبش
- بازدید سهامداران و اهالی رسانه از معادن سنگ آهن احیا سپاهان/ تولید کنسانتره به ۲میلیون تن افزایش مییابد
- اعلام مبلغ زکات فطره و کفاره در هرمزگان
شناسه خبر
: 117591
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 2:19 | 34 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
سهام قطعهساز در خودروساز؛ عامل فساد یا راهکار نجات؟
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117591
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.