» جامعه » خدمات‌رسانی شورا و شهرداری در ایام انتخابات تغییری نمی‌کند
جامعه

خدمات‌رسانی شورا و شهرداری در ایام انتخابات تغییری نمی‌کند

خرداد 23, 1403 0

علیرضا نادعلی با پرداختن به نامزدی شهردار تهران برای ریاست جمهوری گفت: ما امور را دنبال خواهیم کرد و تأکید می‌کنیم که شورا به دنبال کار است نه حواشی.

خبرگزاری میزان – به گزارش شهر، علیرضا نادعلی،سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در طول روز‌های باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نتایج، شهرداری و شورای شهر تهران وظایف خود را انجام خواهند داد، اظهار کرد: خدمات‌رسانی در مدیریت شهری در روز‌های پیش رو همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسائل شهر برای ما اولویت دارد؛ انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی که کشور در آن قرار دارد، امری اولویت‌دار است و هر بخش و فردی به هرنحوی که می‌تواند باید به گرم‌تر شدن تنور انتخابات کمک کند.

نادعلی با بیان اینکه در عین حال باید تمام فعالیت‌ها دنبال شود، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم به بهانه انتخابات، امور را تعطیل کنیم و به بعد از انتخابات موکول کنیم.

وی افزود: اگر شهردار تهران به عنوان نامزد ریاست جمهوری تأیید شود و تبلیغات خود را آغاز کند، جانشین باید مشخص شود و شهر نباید دچار فترت شود. ما امور را دنبال خواهیم کرد و تأکید می‌کنیم که شورا به دنبال کار است نه حواشی.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×