» حوادث » راه ۵۰ روستا در استان کردستان مسدود است
حوادث

راه ۵۰ روستا در استان کردستان مسدود است

دی 25, 1402 0

حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: در چند روز گذشته، در چهار استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل هشدار قرمز صادر شده بود و بر این اساس در این استان‌ها، ستاد مدیریت بحران تشکیل شد و اکنون فقط در کردستان راه‌های روستایی در ۵۰ روستا بسته و همه راه‌های اصلی باز است.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: راه‌های روستایی در استان کردستان تا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) و تا قبل از تاریک شدن هوا با همکاری نیرو‌های راهداری، هلال احمر، بسیج و ارتش بازگشایی خواهد شد.

ظفری تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌ها در استان‌های یادشده و دیگر نهاد‌های متولی پای کار هستند و نمک پاشی‌ها و امدادرسانی نیز برای در راه‌ماندگان انجام شده است.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمات مدیریت بحران کشور اعلام کرد: کار میدانی مدیران باعث شده است که بر اساس گزارش‌های ارسالی مشکل خاصی نداشته باشیم؛ راه‌های اصلی باز است و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

وی گفت: بر اساس اطلاعات هواشناسی در روز‌های آینده از شدت میزان بارندگی‌ها کاسته خواهد شد و در این زمینه نیز از آمادگی لازم برخوردار هستیم و دستورالعمل‌های لازم به استاندار‌ها داده شده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×