» جامعه » رئیس پلیس راهور عوض شد/ مراسم تکریم و معارفه
جامعه

رئیس پلیس راهور عوض شد/ مراسم تکریم و معارفه

دی 18, 1402 0

صبح امروز (دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲) مراسم تکریم سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پیشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور و معارفه سردار سید تیمور حسینی به ریاست این پلیس تخصصی، با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و جمع دیگری از فرماندهان پلیس و سایر مقامات ارشد لشکری و کشوری در سالن همایش نورالرضا ستاد پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در آغاز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با عرض خدا قوت به ماموران پلیس راهور به تبیین اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر خطیر بودن مشاغل انتظامی پرداخت و اظهار داشت: وقتی شما ماموران در این لباس به فکر خدمت به مردم و نظام هستید، در حال عبادت‌اید.

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهم و تعیین کننده در فراجا که می‌تواند تصویری زیبا از نیروی انتظامی کشور به عنوان نیروی خدوم و تاثیرگذار را برای مردم تداعی کند، مجموعه وزین راهنمایی و رانندگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نگذاریم این لباس پلیس راهور با کوچک‌ترین عمل غیرمسئولانه و غیر حکیمانه لکه‌دار و دچار خدشه شود.

گفتنی است، در بخشی از این مراسم، حکم انتصاب صادرشده توسط فرمانده فراجا برای سردار حسینی و همچنین لوح تقدیر سردار هادیان‌فر از سوی سردار مهدی معصوم‌بیگی، رئیس سازمان بازرسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس راهور منصوب شد

۴۷۲۳۶



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×