اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Friday, 23 May , 2025
امروز : جمعه, ۲ خرداد , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 72975
  پرینت خانه » قضائی تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2024 - 12:57 | 14 بازدید | ارسال توسط :

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای پنجمین بار در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست مراجعان رسیدگی کرد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای پنجمین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد. خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برای پنجمین بار به مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعان رسیدگی […]

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای پنجمین بار در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست مراجعان رسیدگی کرد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای پنجمین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برای پنجمین بار به مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ملاقات‌های مردمی فرصتی برای دیدار بی واسطه با مردم است، اظهار کرد:علاوه بر این دیدار‌ها در مرکز ارتباطات مردمی، در سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در روز‌های دوشنبه ساعت ۱۳:۳۰ ملاقات مردمی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای پنجمین بار در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست مراجعان رسیدگی کرد

وی با اشاره به مهمترین درخواست‌های مراجعان که در جریان دیدار‌های مردمی مطرح می‌شود، گفت: بیشتر مراجعات از جنس احکام قطعی شده‌ای است که متقاضیان تقاضای بررسی مجدد و اعمال ماده ۴۷۷ را دارند؛  در این موارد اغلب طرفین پرونده مراحل قانونی را طی کرده و احساس می‌کنند، محق هستند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان عنوان کرد: مراجعان برای اعمال ماده ۴۷۷ می‌توانند درخواست خود را به محلی که در سازمان قضایی نیروهای مسلح مشخص کردیم تحویل دهند. اما برخی از مراجعان، ترجیح می دهند درخواست خود را به صورت شخصی در مرکز ارتباطات مردمی تحویل داده و درخواست‌ خود را مطرح کنند.

وی افزود: برخی از مراجعان نیز جزو افرادی هستند که پرونده آنها در حال رسیدگی است اما احساس می‌کنند، شاید حرف‌شان آنطور که باید شنیده نشده است لذا به عنوان مسئولی که بر عملکرد همکاران نظارت دارد، به بنده مراجعه می‌کنند و تا جایی که امکان داشته باشد؛ پاسخ ارباب رجوع را می‌دهیم و آنجایی که لازم است کار کارشناسی صورت بگیرد، پرونده را به اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات می فرستیم که پرونده را مطالبه کنند و از پرونده گزارش تهیه کنند تا با دید بازتری جواب مراجعان را بدهیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای پنجمین بار در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست مراجعان رسیدگی کرد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تشکر از زحمات مدیریت دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه  که امکان دیدار مسئولان عالی قضایی با مردم به‌طور مستقیم را فراهم می‌کند، گفت: این دیدارها فرصتی فراهم می‌کند تا حرف مردم را بشنویم و مشکلاتی که در راه رسیدگی به پرونده‌ها وجود دارد، برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در انتقال و بازگو کردن اقداماتی که در سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به مردم انجام می‌شود، گفت: رسانه‌ها در افزایش آگاهی حقوقی مردم و اینکه برای احقاق حق خود  باید به کجا مراجعه کنند نیز  اقدامات قابل توجهی انجام می دهند. 

 وی با تاکید بر اهمیت گسترش عدالت در جامعه گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از واقعیت‌ها کمک می‌کند تا مردم هم نسبت به اقدامات آگاه شوند و هم از اقداماتی که برای گسترش و اجرای عدالت در جامعه صورت می گیرد، باخبر شوند. 

انتهای پیام/



منبع

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

بیست + پنج =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.