» قضائی » رئیس سازمان ثبت به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد
قضائی

رئیس سازمان ثبت به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

مرداد 2, 1403 0

رئیس سازمان ثبت اسنادواملاک کشور در مصلای نماز جمعه شهر ری به مدت دو ساعت به درخواست‌ها و مشکلات ثبتی مردم در چارچوب موازین قانونی رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان –  میز خدمت ثبتی با حضور حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مصلای نمازجمعه شهر ری برگزار شد. 

در این میز خدمت که در راستای دستورات و تأکیدات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان دستگاه قضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم با مردم و بعد از نمازجمعه این هفته شهر ری برگزار شد، رئیس سازمان ثبت به همراه برخی معاونین و مدیران ستادی، مدیرکل ثبت استان تهران و مسئولین و کارشناسان ثبت شهر ری، به مدت دو ساعت به درخواست‌ها و مشکلات ثبتی مردم در چارچوب موازین قانونی رسیدگی کردند.

بابایی در حاشیه این مراسم با اشاره به استقبال مردم از این میز خدمت، گفت: موضوعات مختلفی در حوزه‌های اسناد و املاک از سوی مراجعین مطرح و ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم، دستورات مقتضی نیز جهت تسریع و تسهیل امور مردم صادر شد.

وی افزود: تعداد اراضی و املاک قولنامه‌ای در این منطقه زیاد است که موجب ایجاد مشکلاتی نیز شده است که دستورات لازم جهت راهنمایی مردم و بهره گیری آن‌ها از ظرفیت‌های قانونی برای تثبیت مالکیت‌ها و دریافت سند رسمی صادر و در زمینه اراضی و املاک موقوفه نیز مقرر شد در جلسه با متولیان، نسبت به رفع مشکلات مردم در این زمینه نیز اقدام شود.

رئیس سازمان ثبت اظهار کرد: کارگروهی بعد از برگزاری میز‌های خدمت ثبتی در ادارات کل ثبت استان‌ها تشکیل و ضمن راهنمایی مراجعین، نسبت به رفع مشکلات مطروحه در اسرع وقت اقدام می‌کند ضمن اینکه لازمه پیگیری برخی درخواست‌ها نیز انجام فرآیند‌های قانونی و مقررات مربوطه است که نسبت به این موارد نیز پیگیری‌های لازم بعد از طی مراحل قانونی جهت اطمینان از رفع مشکلات مردم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×