» قضائی » دیدار مردمی مسئولان قضایی زنجان در مسجد میرزا احمد برگزار شد
قضائی

دیدار مردمی مسئولان قضایی زنجان در مسجد میرزا احمد برگزار شد

خرداد 27, 1403 0

مسئولان قضایی دادگستری استان زنجان در ادامه دیدار‌های مردمی روز‌های دوشنبه در مساجد، با حضور در مسجد میرزا احمد (دباغ‌ها) با نمازگزاران و اهالی دیدار کرد و گفتگو کردند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار مردمی که در مسجد میرزا امحد (دباغ‌ها) برگزار شد، گفت: ملاقات‌های مردمی بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی در سطح مساجد شهر زنجان از تاکیدات و منویات رئیس قوه قضاییه در راستای سند تحول قضایی است.

وی افزود: از سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مشارکت در کار‌های عمومی و دیدار بدون واسطه با مردم است که مسئولین قضایی استان زنجان در همین راستا روز‌های دوشنبه هر هفته در یکی از مساجد شهر زنجان حضور یافته و با همراه کردن مسئولان شهری در صدد برطرف کردن مشکلات قضایی، حقوقی و شهری مردم و نماز گزاران هر محله هستند که قدم‌های موثری نیز برداشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان احداث کمپ ماده ۱۶ و جمع آوری معتادان متجاهر را از برکات همین دیدار‌ها بیان کرد و افزود: در دیدار‌های مردمی برگزار شده در مناطق مختلف شهر اکثریت مردم از وجود معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر گلایه داشته که در راستای پاسخ به این مطالبه مردمی با همت مدیران استان و دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان توانستیم مرکز کمپ ماده ۱۶ را ایجاده کنیم و یکی از دغدغه‌های مهم مردم را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با اشاره به معضل طلاق در جامعه و جایگاه بالای خانواده در استحکام امنیت اخلاقی و روانی جامعه و تلاش دشمنان برای تخریب بنیاد خانواده افزود: دستگاه قضایی استان با توجه به اهمیت موضوع خانواده و رفع مشکلات و کاهش آمار طلاق اقدام به تاسیس مرکز شوق زندگی کرده که امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران حوزه خانواده شاهد کاهش آمار طلاق و مشکلات ناشی از این معضل اجتماعی باشیم.

در این دیدار مسئولین از اداره کل ثبت اسناد، ورزش و جوانان، شهرداری منطقه ۳ و نیروی انتظامی نیز حضور داشتند که دستورات و پیگیری‌های لازم در جهت رفع مشکلات مردم منطقه توسط رئیس کل و دادستان مرکز استان صادر شد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×