» جامعه » دستگیری موبایل قاپ در تهران
جامعه

دستگیری موبایل قاپ در تهران

بهمن 17, 1402 0

به گزارش خبؤآنلاین ، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پانزدهم بهمن ماه گروه عملیاتی کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان شباهنگ تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران که صورت‌های خود را پوشانده بودند را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

مهر در خبری آورده که وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان برای فرار با سلاح سرد به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و قانون بکارگیری سلاح، متهمان زمین‌گیر و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش ۱ میلیارد ریال کشف شد بیان کرد: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت هستند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

۲۳۳۲۱۷



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×