» جامعه » دستگیری عاملان تیراندازی در شرق تهران
جامعه

دستگیری عاملان تیراندازی در شرق تهران

اسفند 25, 1402 0

به گزارش خبرآنلاین، معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش در منطقه هفت حوض خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: سرهنگ “سعید راستی” در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی و درگیری دسته جمعی چندین اراذل و اوباش در شرق تهران که با سلاح گرم خود باعث ایجاد جراحت شده بودند دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد درگیری موصوف بین چندین نفر از اراذل و اوباش شرور در منطقه نظام آباد صورت گرفته است.

سرهنگ راستی تصریح کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات قرار گرفت و در همین خصوص پس از انجام اقدامات پلیسی مشخص شد عاملان این درگیری مسلحانه تعداد ۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار می‌باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس پس از انجام اقدامات لازم در خصوص شناسایی این افراد موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان در محدوده میدان ” نبوت ” تهران دستگیر کنند.

معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در ادامه با اشاره به اینکه کشف یک قبضه سلاح جنگی به همراه یک خشاب و ۳ تیر جنگی از مخفیگاه متهمان اضافه کرد: تمامی افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

۴۷۲۳۶



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×