» حوادث » دستگیری سارقان موتورسیکلت در کهریزک
حوادث

دستگیری سارقان موتورسیکلت در کهریزک

تیر 5, 1403 0

 سرهنگ  محمد قاسم طرهانی  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در محدوده کهریزک و محورکمربندی دوم تهران موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی محسوس و نامحسوس در نقاط احتمالی حضور سارقان، بامداد دوم تیر ماه امسال ماموران حین پوشش دهی انتظامی محور قدیم تهران قم یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک را مشاهده می‌کنند که با تهدید سلاح سرد درحال سرقت موتورسیکلت شهروندان می‌باشند که ماموران سریعاً وارد عمل شدند و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس و استعلام موتورسیکلت سارقان مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت می‌باشد که طی تماس با مالباخته اعلام داشت چندی قبل موتور من را با تهدید چاقو از من سرقت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن انجام تحقیقات از متهمان بیان داشت: سارقان به ۱۰ فقره سرقت به عنف موتورسیکلت معترف شدند که پس از دعوت مالباختگان سارقان شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب راهی زندان شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد که پلیس به هیچ وجه اجازه گردنکشی و جولان را به سارقان خشن نخواهد داد و با جدیت با افرادی که باعث ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان شوند، برخورد می‌کند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×