» حوادث » در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها بدون لطف شهدا نمی‌توان عمل کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها بدون لطف شهدا نمی‌توان عمل کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 13, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۸۷ شهید سرافراز فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

پیام سردار رادان، فرمانده فراجا در این یادواره منتشر و جمع زیادی از فرماندهان نیز در مراسم حضور داشتند.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: به توصیه رهبر معظم انقلاب یادواره‌های شهدای نیروی انتظامی در استان‌های مختلف در سرتاسر کشور برگزار شد و این مراسم آخرین یادواره شهدا در سال جاری است.

وی گفت: مسیر رشد و تعالی را حضرت امام پیش پای ما قرار داد و ما مدیون این بزرگوار هستیم. چه کسی می‌توانست در برابر تهدیدات با هوشیاری و روشنگری و مجاهدت پاسداری و دفاع کند جز مقام معظم رهبری که با روشنگری از مکتب امام خمینی دفاع کردند.

سردار کرمی بیان داشت: ما برای اینکه در دفاع از انقلاب موفق شویم و از این بهتر بتوانیم کشور را پیش ببریم و جبهه مقاومت را توسعه دهیم باید سفیر شهید باشیم، یعنی اول شهید را بشناسیم، وصیت‌نامه های شهدا را بخوانیم و به توصیه‌های آنان عمل کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی ادامه داد: اگر ما سفیر شهید باشیم باید محیط کار ما چه در بعد اقتصادی و فرهنگی، فضای مقاومت و صبوری باشد و تجلی پیام شهدا باشد.

وی گفت: دختر ۹ ساله‌ای نامه به جبهه می‌نویسد که پدرم در راه جبهه تصادف می‌کند و فوت می‌کند. من ۹۰ روز کار کردم و توانستم برای شما نان خشک و بادام تهیه کنم این هدیه را از من قبول کنید.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی بیان داشت: ما چطور می‌توانیم قدردان این افراد باشیم؟ با هیچ یادواره‌ای ذره‌ای از اخلاق این عزیزان را نمی‌توان جبران کرد.

سردار کرمی ادامه داد: شهدا همیشه ناظر به اعمال ما هستند، هرکدام از ما در یگان‌های ویژه سفیر یک شهید هستیم و تلاش می‌کنیم فرهنگ شهادت را بسط دهیم.

فرمانده کل یگان‌های ویژه فراجا گفت: در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها بدون لطف و عنایت شهدا نمی‌توان گام برداشت.

در مراسم امروز تشییع پیکر شهید گمنام و رونمایی از لباس ۲۲ نفر از شهدا صورت گرفت.

همچنین سردار کرمی در حاشیه تجلیل از خانواده‌های شهدا گفت: دیروز در محضر رهبری بودیم و مقام معظم رهبری بعد از نماز احوالپرسی کردند و من خدمتشان گفتم اینجانب سفیر شهید صفاری هستم فردا یادواره ۱۳۸۷ شهید فراجا برگزار می‌شود بنده اجازه دارم سلام شما را به خانواده شهدا عرض کنم؟ ایشان با لبخند گفتند؛ بله.

وی ادامه داد: بنده بی واسطه پیام‌رسان سلام مقام معظم رهبری به شما هستم.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×