» قضائی » حل مشکلات ۷ واحد تولیدی آذربایجان غربی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان
قضائی

حل مشکلات ۷ واحد تولیدی آذربایجان غربی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان

اسفند 4, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در بیست و دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان از گره گشایی مشکلات ۷ واحد تولیدی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان – بیست و دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان به منظور بررسی مشکلات ۷ واحد تولیدی با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های متولی در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی دادگستری برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه، خصوصاً سالروز ولادت منجی عالم بشریت در این ماه عزیز بیان داشت: امروز به منظور یک امر مهم و ارزشمند که آن حمایت از تولید و اشتغال استان است دور هم جمع شده ایم تا تلاش کنیم با رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، فرصت‌های خوبی در جهت توسعه اشتغال و رونق تولید در استان فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: همکاری و همراهی خوبی بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در استان شکل گرفته و تمامی دستگاه‌ها در کنار تولید کنندگان هستند تا لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و اشتغال شکل گیرد.

وی تاکید کرد: نظر به اینکه بسیاری از معضلات اجتماعی و بزهکاری‌ها ریشه در معیشت و بیکاری دارد از این رو می‌بایست همه مجموعه‌ها با نگاه حمایت و صیانتی با رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در جهت اشتغال، تولید و کارآفرینی قدم بردارند.

عتباتی در پایان با اشاره به بازدید میدانی اخیر از تعدادی از واحد‌های تولیدی که مشکلاتشان در جلسه مطرح است بیان داشت: در بازدید میدانی از تعدادی از این واحد‌ها که در زمینه تولید، گردشگری و معدنی فعالیت دارند ملاحظه گردید این واحد‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های ذکر شده و اشتغال دارند و به همین دلیل از مدیران درخواست دارم با نگاه حمایتی کمک کنند تا این مشکلات مرتفع شود.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه بیان داشت: امروز مشکلات ۷ شرکت و واحد تولیدی در این جلسه مطرح می‌شود و امید است دستگاه‌ها به مانند همیشه با نگاه حمایتی کمک کنند تا این مشکلات مرتفع و زمینه تثبیت و ایجاد اشتغال فراهم شود. 

لازم به ذکر است در این جلسه ۳ ساعته مشکلات شرکت پارس چاپ آریا، مجموعه جهانگردی فانوس ارومیه، معدن ساریجالوی تکاب، شرکت صنایع اروم کاربید، اروم چکاوک، شرکت ایران پاش و مرغداری تخمگذار نعمتی یک به یک مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای حاضر تصمیمات و مصوباتی برای رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×