» قضائی » حفظ سلامت اداری و نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف اصلی سازمان بازرسی است
قضائی

حفظ سلامت اداری و نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف اصلی سازمان بازرسی است

بهمن 17, 1402 0

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان بازرسی قوی‌ترین نهاد نظارتی قوه قضاییه است که در راستای اصل ۱۷۴ قانون اساسی و به منظور حفظ و ارتقای سلامت اداری و نظارت بر حسن اجرای قوانین در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

خبرگزاری میزان- محمد رزم در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان بیان کرد: نهاد‌های مختلفی در کشور وظیفه نظارت و بازرسی را برعهده دارند که در این میان نقش سازمان بازرسی پر رنگ‌تر از سایر نهادهاست. وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده از ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم و مقابله با بستر‌های فسادزا یک رکن مهم به شمار می‌آید و سازمان بازرسی تحقق بخش این رکن است.

وی افزود:سازمان بازرسی قوی‌ترین نهاد نظارتی قوه قضاییه است که در راستای اصل ۱۷۴ قانون اساسی و به منظور حفظ و ارتقای سلامت اداری و نظارت بر حسن اجرای قوانین در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنان خود به موضوع مهم انتخابات اشاره و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با رمز وحدت به پیروزی رسید و آثار روشن گرایانه بسیاری را برای آزادگان عالم خلق کرد.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب، حضوری شکوهمندانه را در انتخابات رقم بزنیم و برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات انقلاب بیافزاییم.

رزم با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گفت: توجه مدیران و مسئولان دستگاه‌ها به راهبرد‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب موجب برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم می‌شود. وی تأکید کرد: نظام کماکان از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است و انشاالله تجلی این مهم در حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمود خواهد کرد.

 در این آئین سید مهدی تقوی به عنوان بازرس کل استان معرفی و از زحمات علی احمدی بازرس پیشین تجلیل شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×