» قضائی » حراست از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران از رسالت‌های مردم و مسئولان است
قضائی

حراست از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران از رسالت‌های مردم و مسئولان است

بهمن 17, 1402 0

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هرساله باعث ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی و خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های آنان علیه انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: حراست از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب مردمی ایران که بر پایه خون شهدا و مجاهدت مردم شکل گرفت از رسالات امروز تمامی ملت و مسئولان است که باید تلاش کنیم این روز‌ها را برای نسل جوان پس از انقلاب که در جریان وقایع آن روز‌ها نبودند توصیف کنیم تا همیشه در ذهن‌ها باقی بماند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود: نخستین چیزی که دهه فجر به ذهن متبادر می‌کند، مقاومت، ایستادگی، پایمردی رشادت و ایثار است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی ادامه داد: اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد ایران اسلامی به برکت دم مسیحایی امام راحل، خمینی کبیر (ره)، خون پاک شهیدان جان برکف خود، رهبری داهیانه آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دام عزه) و استقامت و بصیرت مردم ولایتمدار و مؤمن خود، فتنه‌های زمانه را یکی پس از دیگری به قهقرای فراموشی می‌سپارد و استوارتر از همیشه به سوی قله‌های استقلال و پیشرفت می‌شتابد.

وی احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و انتشار این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امروز دشمن زخم خورده از طریق فضای مجازی قصد دارد تا با انتشار ناامیدی و نارضایتی در بین جوانان آنان را از انقلاب دور نماید، ولی جوانان ما هشیار و آگاه هستند و تا پای جان برای حفظ این ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هرساله باعث ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی و خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های آنان علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی با اشاره به اینکه دشمن بیکار ننشسته و برای بهمن و دهه فجر نیز برنامه‌هایی دارد، افزود: جشن دهه فجر فرصتی کم نظیر برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که باید با برنامه ریزی نوآورانه به بهترین شکل انجام شود.

وی بستر سازی برای امید آفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام را از وظایف دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های موجود در همه نهاد‌ها باید در خدمت مردم و نظام باشد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان داشت: انقلاب اسلامی با هدف برقراری عدالت در جامعه به پیروزی رسیده است و هر زمان که از عدالت فاصله بگیریم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل دور شده‌ایم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×