» قضائی » جزئیات دستگیری رئیس شورای شهر رباط کریم تشریح شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

جزئیات دستگیری رئیس شورای شهر رباط کریم تشریح شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 17, 1402 0

محمد یوسف وند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان، اظهار داشت: در راستای برخورد با تخلفات و فساد مالی و رسیدگی به پرونده تخلفات شهردار و شواری اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر رباط‌کریم به اتهام تخلفات مالی بازداشت و روانه زندان شد.

وی افزود: تحقیقات در خصوص فساد و تخلفات مالی این پرونده همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضا در برخورد با فساد و نقش امت حزب‌الله در خنثی کردن تخلفات ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری گفت: از مردم و همشهریان مصرانه تقاضا داریم که به کمک دستگاه قضائی بیایند و اگر فسادی را مشاهده می‌کنند حتماً با ذکر دلایل و مستندات به ما اعلام کنند تا با فساد مقابله جدی شود.

یوسف‌وند در پایان خاطرنشان کرد: لازم است مردم بدانند که مشخصات و اطلاعات آن‌ها نزد دستگاه قضائی محفوظ خواهد ماند و از آن‌ها حمایت‌های قضائی خواهد شد.

بر اساس این گزارش در یک ماه گذشته با حکم مقام قضائی شهردار سابق رباط‌کریم و دو نفر از اعضای شورای شهر دستگیر و یک عضو شورای شهر رباط‌کریم تعلیق قطعی شدند که روز گذشته عضو علی‌البدل به‌عنوان عضو جدید به شورای اسلامی شهر رباط‌کریم راه یافت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×