» جامعه » جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در همدان
جامعه

جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در همدان

اسفند 14, 1402 0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، مرضیه یونسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز کبودرآهنگ پرونده قاچاق یک هزار و ۸۵۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۴۲۷ میلیون ریال را بررسی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۸۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

یونسی اضافه کرد: همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت ۴۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت جزای نقدی محکوم و واحد اجرای احکام با دریافت پرونده، به وصول جریمه اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: با گزارش ماموران یگان امداد پیرامون کشف محموله قاچاق جاساز از یک کامیونت ، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وی تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×