افزونه جلالی را نصب کنید.
- تداوم جلسات پایش اجرای برنامه پزشکی خانواده
- مهمترین توصیه های بهداشتی در توزیع نذری
- کمبودهای دارویی به ۴۱۳ قلم کاهش یافت
- قرارداد بیمهها با داروخانهها اصلاح شد
- تغییرات سبک زندگی خطر بیماریهای مزمن را کاهش میدهد
- کاهش خطر مرگ و لختگی خون در بیماران خودایمنی با مصرف داروهای GLP-۱
- وزارت بهداشت هشدار داد؛ خطر فاسد شدن غذاهای نذری در گرمای هوا
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- تشریح روند تفویض اختیارات در حوزه محصولات طبیعی
تنشها میان بیتکوین و ریپل تمام میشود؟/ پیتر تاد درباره XRP چه میگوید؟
پیتر تاد، توسعهدهنده معروف بیتکوین و یکی از گزینههای احتمالی برای ساتوشی ناکاموتو، در کنفرانس اخیر استخراج بیتکوین، با اشاره به توکن ریپل (XRP) توجهها را به خود جلب کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رمزارزنیوز، این صحبت باعث شد برخی به شوخی فرض کنند که او هک شده است. البته تاد بعداً توضیح داد که بهخاطر یک شوخی از سوی یکی از حاضرین در کنفرانس مجبور شده بود در مورد ریپل صحبت کند.
جامعه بیتکوین و ارتش XRP سالهاست که در تضاد هستند و این تنشها اخیراً با آغاز لابیگری ریپل علیه ذخیره استراتژیک بیتکوین شدت گرفته است. مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس، از طرحی چندتوکنی حمایت کرده که احتمالاً XRP را هم شامل میشود.
این موضوع باعث واکنشهای شدید از سوی جامعه بیتکوین شده که XRP را یک توکن متمرکز شرکتی میدانند. طبق گفته گارلینگهاوس، ریپل بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار توکن XRP دارد.
خود تاد نیز در گذشته به شدت از XRP انتقاد کرده بود. در سال ۲۰۱۹، او گفته بود که هیچ نیازی به وجود این توکن نیست و تنها هدفش سودآوری برای شرکت ریپل است.
همچنین در سال ۲۰۲۰، او به بررسیهای جف گولبرگ، دانشمند داده، اشاره کرد که نشاندهنده وجود رباتهای متعدد برای تبلیغ XRP بود و این موضوع را به عنوان یک پرونده حقوقی جالب مطرح کرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.