» حوادث » تصادف مرگبار در بزرگراه همت
حوادث

تصادف مرگبار در بزرگراه همت

اسفند 8, 1402 0

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت دو جوان ۱۸ و ۲۳ ساله در تصادف مرگبار در بزرگراه همت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ملکی گفت: ساعت ۲ و ۶ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت به آتش نشانی اعلام می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه در محل حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با سه نفر سرنشین به دلیل نامشخصی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کردند که بر اثر این حادثه خودرو ۲۰۶ از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های وسط بزرگراه و شکستن آنها با تیر چراغ برق وسط بزرگراه به شدت برخورد می‌کند.

ملکی با بیان اینکه خودرو تقریبا متلاشی شده بود و خسارات زیادی دیده بود گفت: سه سرنشین خودرو ۲۰۶ که دو مرد جوان ۱۸ و ۲۳ ساله و یک خانم ۱۹ ساله بودند در ماشین محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان عملیات برش قطعات خودرو و رهاسازی افراد را انجام دادند و سه نفر را خارج می‌کنند که به تایید عوامل اورژانس دو مرد جوان که در قسمت جلوی خودرو نشسته بودند جان خود را از دست دادند و خانمی که عقب نشسته بود به شدت دچار مصدومیت شد.

ملکی ادامه داد: خودرو ۴۰۵ که در حاشیه بزرگراه متوقف بود سه سرنشین داشت که خانم دچار مصدومیت جزئی شده بود که ایشان هم تحویل عوامل اورژانس شد.

وی گفت: پس از خارج کردن افراد آتش نشانان خودرو‌ها را به محل امن منتقل کردند و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×