» حوادث » بیش از ۵ هزار نیروی پلیس امنیت مراکز رای‌گیری در غرب استان تهران را تامین می‌کنند
حوادث

بیش از ۵ هزار نیروی پلیس امنیت مراکز رای‌گیری در غرب استان تهران را تامین می‌کنند

اسفند 12, 1402 0

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: برای تامین امنیت شعب اخذ رای در غرب استان تهران بیش از ۵ هزار نیروی پلیس برای یکهزار و ۲۹۹ شعبه اخذ رای در سطح ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران بکارگیری شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار کیومرث عزیزی روز پنجشنبه اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی و مشارکت سایر دستگاه‌های متولی، زمینه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران فراهم شده است تا بار دیگر مردم برای اداره کشور، سرنوشت خویش را با سازوکار انتخابات رقم بزنند.

وی انتخابات را یکی از عرصه‌های تجلی مردم سالاری در نظام اسلامی ایران برشمرده و گفت: در همین راستا، همگام با شهروندان و امت همیشه در صحنه شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، شهرقدس، ملارد و بهارستان، کارکنان انتظامی غرب استان تهران ضمن برقراری نظم و امنیت و آرامش در حوزه‌های انتخابیه، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شرکت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: امنیت انتخابات با تدابیر قانونی توسط عوامل انتظامی تأمین شده تا از امانت مردم صیانت و پاسداری شود و نقش فرماندهی انتظامی در این زمینه بی بدیل خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×