» قضائی » برپایی میز خدمت مسئولان قضایی گلستان در مصلای نمازجمعه گرگان
قضائی

برپایی میز خدمت مسئولان قضایی گلستان در مصلای نمازجمعه گرگان

بهمن 24, 1402 0

رئیس کل دادگستری گلستان و دیگر مسئولان قضایی استان به مناسبت دهه فجر امروز با حضور در مصلای نماز جمعه و برپایی میز خدمت درخواست‌های قضایی مردم را رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – در میز خدمت امروز رئیس کل دادگستری و سایرمسئولان قضایی استان به درخواست‌های دست کم ۱۰۰ تن از مراجعان رسیدگی و دستور‌های لازم را صادر کردند.

همزمان با مرکز استان در سایر حوزه قضایی استان نیز مسئولان قضایی با حضور در جمع نمازگزاران، پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های آنان بودند.

رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه برگزاری میز خدمت گفت: در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور پررنگ‌تر مسئولان قضایی در بین مردم و فراهم کردن بستر‌های ارتباط بی واسطه مردم با مسئولان قضایی، میز‌های خدمت در مساجد و مصلا‌های استان برپا می‌شود که امروز در مصلای گرگان شاهد برپایی آن‌هستیم.

حیدر آسیابی با اشاره به راه اندازی درگاه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: سامانه سامع قوه قضاییه، سامانه‌ای است که افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری، از طریق اینترنت درخواست‌های خود را از طریق ورود به سایت سامع به نشانی same.eadl.ir ثبت و روند آن را پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×