» قضائی » برپایی میز خدمت قضایی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مسئولان قضایی در سراسر کشور
قضائی

برپایی میز خدمت قضایی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مسئولان قضایی در سراسر کشور

بهمن 25, 1402 0

گفت‌وگو|

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه از برپایی میز خدمت قضایی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری برخی از قضات دادگستری و دادسرای سراسر کشور خبر داد.

سید علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در گفت‌وگو با میزان، درباره برپایی میز خدمت قضایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: اهمیت ایجاد بستری مناسب به منظور گره گشایی از مشکلات عدیده مردم شریف و بزرگوار؛ شناخت میدانی مسائل و همچنین نهادینه کردن فرهنگ مدیریت دینی و ارتباط بی واسطه مقامات و مدیران ارشد نظام مقدس عزیز اسلامی با مردم بر کسی پوشیده نیست. اهتمام جدی و همیشگی رئیس قوه قضاییه نیز ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم است.

وی افزود: این نحوه ارتباط با مردم بیانگر شیوه حکمرانی مردمی در کشور بوده و استماع مستقیم، رسیدگی دقیق و پاسخگویی به مطالبات مردم منجر به تقویت سرمایه اجتماعی عظیمی برای مجموعه حاکمیت خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با همکاری برخی از قضات دادگستری و دادسرای تهران در دو نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن میز خدمت برپا می‌کند تا به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی شود.

برپایی میز خدمت در دو نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن باحضور قضات دادگستری و دادسرای تهران
وی افزود: محل برگزاری یکی از میز‌های خدمت در مسیر خیابان آزادی در حد فاصل خیابان شادمهر و کوچه باغبان قرار دارد و میز خدمت دیگری در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی ورودی آیت‌الله سعیدی برپاشده است.

رفاهی اظهار کرد: برای برپایی میزخدمت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به تمام رؤسای کل دادگستری استان‌های سراسر کشورابلاغیه‌ای صادر شده است. بر همین اساس مدیران و مسئولان قضایی در مسیر‌های راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه؛ اقدام به برپایی میز‌های خدمت و ارائه خدمات و مشاوره‌های حقوقی به منظور گره گشایی از کار شهروندان عزیز می‌کنندهمچنین در اعیاد پیش روی ماه شعبان، سپس در ماه مبارک رمضان در راستای استمرار ارتباط مستقیم با مردم از طریق حضور بیشتر در مکان‌ها و محافل عمومی و آگاهی از مسایل مبتلابه آن‌ها از نزدیک، میز‌های خدمات حقوقی و قضایی برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بیان کرد: همچنین گزارش نحوه حضور و ترتیب استقرار و تعداد درخواست‌های دریافتی و سایر خدمات ارائه شده در طول ماه‌های بهمن؛ اسفند سال جاری و فروردین ماه ۱۴۰۳ جمع آوری و به مرکز ارتباطات مردمی ارسال می‌شود.

برپایی میز خدمت در دو نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن باحضور قضات دادگستری و دادسرای تهران
انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×