» قضائی » بازدید ۲۰۷ نفر از مدیران و قضات دادگستری آذربایجان غربی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان به مناسبت دهه مبارکه فجر 
قضائی

بازدید ۲۰۷ نفر از مدیران و قضات دادگستری آذربایجان غربی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان به مناسبت دهه مبارکه فجر 

بهمن 21, 1402 0

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با همراهی مدیران قضایی و قضات استان به بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های آذربایجان غربی پرداختند.

خبرگزاری میزان_  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با همراهی ۲۰۵ نفر از مدیران قضایی و قضات استان به مناسبت دهه مبارکه فجر از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های حوزه‌های قضایی استان بازدید کردند.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت زندانیان خصوصاً در بحث قضایی است.

عتباتی ادامه داد: امروز نیز با برنامه ریزی قبلی که انجام شده ۲۰۷ نفر از مدیران قضایی و قضات استان به صورت خدمت محور در تمامی زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاضر شده تا با بررسی دقیق وضعیت قضایی زندانیان، حداکثر ارفاقات قانونی را در مورد مددجویان واجد شرایط مورد لحاظ قرار داده و اعمال نمایند تا شاهد بازگشت آن‌ها به کانون گرم خانواده در این ایام الهی باشیم.

عتباتی و مجیدی ضمن حضور در بند‌های مختلف زندان و کانون اصلاح و تربیت از مرکز پایش و کنترل پابند الکترونیک محکومان در محل کانون اصلاح و تربیت استان بازدید و از چگونگی اقدامات و پایش‌های آن‌ها اطلاع حاصل کردند.

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×