اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Thursday, 10 July , 2025
امروز : پنج شنبه, ۱۹ تیر , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 48357
  پرینت خانه » جامعه تاریخ انتشار : 09 جولای 2024 - 10:21 | 20 بازدید | ارسال توسط :

بازدید سرزده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین از سه بازار میوه و تره‌بار پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان به صورت سرزده از سه بازار میوه و تره‌بار بازدید کرد. خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان، با هدف نظارت بر عملکرد بهره‌برداران و خدمت […]

بازدید سرزده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین از سه بازار میوه و تره‌بار پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان به صورت سرزده از سه بازار میوه و تره‌بار بازدید کرد.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان، با هدف نظارت بر عملکرد بهره‌برداران و خدمت رسانی بهتر به شهروندان از بازار‌های میوه و تره بار «اختیاریه»، «زرگنده» و «ولنجک» بازدید کرد.

وی در این بازدید علاوه بر نظارت بر کیفیت وکمیت محصولات با شهروندان و مراجعان گفتگو کرد و در جریان نقطه نظرات آن‌ها قرار گرفت.

بختیاری‌زاده در ادامه این بازدید‌ها نیز با بهره برداران گفتگو کرد و راهکار‌هایی در راستای افزایش رضایت شهروندان به آن‌ها ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان اولویت مهم این سازمان است بنابراین برخورد مطلوب با مشتریان و کیفیت خوب محصولات باید مدنظر بهره برداران باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما خدمات‌رسانی به شهروندان است بنابراین در این زمینه باید با کمک یکدیگر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

انتهای پیام/



منبع

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

سه × یک =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.