» حوادث » انهدام باند سارقان خودرو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

انهدام باند سارقان خودرو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 14, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته تیم عملیات ۱۲۷ کلانتری نارمک در حین گشت زنی در محدوده محله نارمک تهران گزارشی مبنی بر سرقت خودرو یکی از شهروندان از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ دریافت کردند.

وی افزود: بلافاصله گشت کلانتری به محل سرقت عزیمت و با انجام تحقیقات محلی و بررسی تصاویر ثبت شده در دوربین‌های مدار بسته، هویت یکی از سارقان که در انجام سرقت دست داشت، شناسایی کردند و مأموران بلافاصله با روش‌های علمی و ترفندهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس با اخذ حکم قضائی وارد مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه علاوه بر متهم شناسایی شده ۴ سارق دیگر نیز دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه خودرو سرقتی نیز از این مکان کشف کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از انتقال متهمان به کلانتری، هر ۵ سارق به ۱۵ فقره سرقت خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت خودرو و تحمل حبس در زندان هستند در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×