» حوادث » انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۹۸ کیلوگرم تریاک
حوادث

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۹۸ کیلوگرم تریاک

بهمن 26, 1402 0

سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای شناسایی و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی همچنین گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه‌ متهمان مشخص شد اعضای این باند ضمن اجاره یک انبار تحت پوشش خرید و فروش ضایعات فلزی، اقدام به قاچاق مواد افیونی می‌کنند.

وی افزود: با سرنخ‌های به دست آمده، ماموران ضمن بکارگیری شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی هر چهار عضو باند مذکور شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور تاکید کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی هر چهار قاچاقچی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان ۹۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×