» جامعه » انجام ۹۴ عملیات امدادی در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ در ۲۴ ساعت گذشته
جامعه

انجام ۹۴ عملیات امدادی در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ در ۲۴ ساعت گذشته

فروردین 4, 1403 0

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ تا ۲۴ اسفندماه ۹۴ مورد عملیات امدادی در سطح کشور توسط نیرو‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است.

خبرگزاری میزان –طبق اعلام روابط عمومی سازمان امداد و نجات، بابک محمودی اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ در کشور، ۹۴ مورد عملیات امدادی، ۶۳مورد جاده‌ای «معادل ۶۳ درصد» و همچنین ۷ مورد «معادل ۷ درصد» انجام شده است.

وی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۹۳ نفر عنوان کرد و افزود: ۳۳ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند و ۲ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۱۰ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۱۹ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

بابک محمودی ادامه داد: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امداد‌رسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند، که همکاران ما در سراسر کشور آماده پاسخگویی در حوادث احتمالی هستند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×