» جامعه » امدادرسانی به ۳۶۰۴ نفر در برف و کولاک خراسان شمالی
جامعه

امدادرسانی به ۳۶۰۴ نفر در برف و کولاک خراسان شمالی

بهمن 21, 1402 0

مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در برف و کولاک در ۷ شهرستان در خراسان شمالی، گفت: از دیروز تا ظهر امروز، به ۳۶۰۴ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر _ خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان اظهار کرد: ابوالفضل محبان مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی، با اشاره به بارش برف و باران و اقدامات امدادی هلال احمر استان از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز ۱۴ بهمن ماه، بیان کرد: ۷ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج، گرمه، مانه و سملقان متاثر از برف و کولاک بودند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت زمان به ۳۶۰۴ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران برای ۱۶۲۴ نفر هم اسکان اضطراری فراهم کردند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: ۳۲ تیم عملیاتی، شامل ۱۷۱ نفر نیرو و ۴۰ دستگاه خودرو عملیاتی، در عملیات رهاسازی ۶۷۸ دستگاه خودرو از برف و کولاک شرکت کردند.

محبان گفت: در این مدت زمان، ۳۲۴۸ تخته پتو، ۱۹۲۰ قوطی کنسروجات، ۲۰۵۰ قرص نان، ۱۱۰ کیلوگرم پنیر توزیع شد.

وی در پایان اظهار کرد: بر اساس اعلام پلیس راه خراسان شمالی محور‌های برف‌گیر استان بازگشایی و اکنون تمامی مسیر‌ها باز و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×