» جامعه » اقدام پلیس علیه ۴ سوداگر مرگ
جامعه

اقدام پلیس علیه ۴ سوداگر مرگ

اسفند 10, 1402 0

به گزارش خبرانلاین،سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد روان گردان توسط افرادی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار مأموران دایره فتا و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد تعداد افراد با ایجاد کانالی در فضای مجازی به توزیع و فروش مواد مخدر روان‌گردان می‌پردازند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در محدوده غرب تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی افزود: تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر و روان‌گردان و توهم‌زا کشف کردند.

این مقام انتظامی به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و نیز اشاعه دهندگان مظاهر اعتیاد در فضای مجازی، به مانند فضای حقیقی یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است؛ بدون شک، پایش لحظه به لحظه صفحات مجازی و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و نیز بر هم زنندگان امنیت در فضای مجازی، به عنوان یک مأموریت اولویت دار با جدیت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

۲۳۳۲۱۷



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×