» قضائی » اشک‌های شوق پدرم شیرین‌ترین خاطره‌ام بود
قضائی

اشک‌های شوق پدرم شیرین‌ترین خاطره‌ام بود

دی 7, 1402 0

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۳ گفت: با وجود حضور پرشمار تماشاگران ترکیه، توانستم حریفم از کشور میزبان را در سه راند شکست دهم.

خبرگزاری میزان – مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان ۲۰۲۳ طی روز‌های ۷ تا ۱۶ مهرماه در شرایطی به میزبانی شهر آنتالیای ترکیه انجام گرفت که محمد علی مظاهری موی تای کار نونهال و آینده دار کشورمان به عنوان یکی از نفرات تیم اعزامی توانست در وزن ۳۸- کیلوگرم رده سنی ۱۰ و ۱۱ سال مدال برنز این پیکار‌ها را از آن خود کند.

محمد علی مظاهری درباره این مسابقات گفت: سطح بازی‌ها بسیار سنگین بود، اما به لحاظ میزبانی نسبت به دوره گذشته این مسابقات که در مالزی انجام گرفت، از کیفیت پایین تری برخوردار بود.

مظاهری سپس درباره حریفان خود اظهار کرد: در بازی اول با حریفی از ترکیه روبرو شدم. جو سالن به خاطر حضور زیاد تماشاگران به نفع او بود؛ با این حال برای من فرقی نمی‌کرد. هدفم رسیدن به پیروزی بود و زمانی که دستم به عنوان فرد پیروز بالا رفت، احساس غرور می‌کردم.

وی عنوان کرد: وقتی داوران مرا برنده مبارزه اعلام کردند، پدرم که در میان تماشاگران حاضر بود از شدت خوشحالی اشک می‌ریخت و این شیرین‌ترین خاطره‌ای است که از این مسابقات در ذهن دارم.

مدال آور موی تای کشورمان سپس درباره مسابقه بعدی خود و دلایل باختش به ورزشکار استونی نیز عنوان کرد: در رده سنی ما ضربه دست به صورت خطا محسوب می‌شود با این حال در همان شروع مبارزه، حریفم یک چپ و راست به صورت من زد که باعث شد روی زمین بیفتم. بعد از این اتفاق من بلند شدم و ترجیح دادم به مسابقه ادامه دهم. بعدا متوجه شدم، اگر از روی زمین بلند نمی‌شدم، داوران حریفم را به خاطر این خطا، دیسکالیفه (بازنده، بخاطر خطای عمدی و یا ضربه خطای خطرناک) می‌کردند.

وی همچنین گفت: خیلی امیدوار بودم که در این مسابقات طلا بگیرم؛ اما برخی اتفاقات باعث شد تا به این هدف نرسم. درس‌های زیادی گرقتم و انشالله در مسابقات سال آینده در کشور تایلند حتما قول مدال طلا می‌دهم. 

مظاهری تصریح کرد: جا دارد از آقای جواد نصیری نماینده موی تای ایفما در ایران که دلسوزانه در این اعزام ما را همراهی کرد تشکر کنم. همچنین از اساتید: محمد انجدانی، محمدعلی یوسفی، غلامحسین احمدی و فرهاد غلامعلی که در مدت مسابقات واقعا برای من و سایر اعضاء تیم زحمت کشیدند، بی نهایت سپاسگزارم. در پایان از زحمات مربی خود استاد همایون محرمی و همچنین پدرم که همیشه و در همه حال همراه و مشوق من بوده تشکر کرده و امیدوارم با این مدال گوشه‌ای از محبت‌های آن‌ها را جبران کرده باشم.

انتهای پیام/

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×