» قضائی » احقاق حقوق مردم را با جدیت دنبال می‌کنیم
قضائی

احقاق حقوق مردم را با جدیت دنبال می‌کنیم

خرداد 31, 1403 0

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: احقاق حقوق مردم در دستگاه قضایی با جدیت دنبال می‌شود و موضوعاتی که در چارچوب احقاق حق مردم باشد را به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خبرگزاری میزان– محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و تعدادی از معاونان وی از حوزه‌ قضایی دیهوک بازدید کردند.

 عبدالهی و همراهان در بدو ورود به دیهوک و باحضور در مزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه دیهوک بیان کرد: ارائه خدمات غیرحضوری در دستگاه قضایی در حال افزایش است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و رضایت نسبی مردم نسبت به دستگاه قضایی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه مجموعه قضایی به دنبال خدمت مناسب و در شأن مردم است، ادامه داد: جهت گسترش خدمات قضایی به نقاط مختلف استان، در بخش‌هایی  که نیاز به وجود دادگاه است، دادگاه عمومی تشکیل می‌گردد تا دسترسی جامعه به دستگاه قضایی آسان باشد.

عبدالهی با اشاره به فرهنگ غنی مردم استان و بخش دیهوک گفت: باید شرایط به گونه‌ای باشد که مشکلات قضایی بین مردم بخش دیهوک وجود نداشته باشد یا به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه احقاق حقوق مردم در دستگاه قضایی با جدیت دنبال و به صورت ویژه مورد بررسی قرار می گیرد، تصریح کرد: همکاری‌های لازم مسئولین در شهر دیهوک باید صورت پذیرد و دادگاه بخش دیهوک همراه و همیار شما در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

در ادامه محمدجعفر عبدالهی از روند پروژه در حال ساخت دادگاه عمومی بخش دیهوک بازدید کرد و سپس در دیداری که با رئیس شورای شهر دیهوک داشت در مورد رفع مشکلات عمرانی پروژه دادگاه عمومی بخش دیهوک و رفع مشکلات مسکن همکاران دادگاه این بخش، بحث و تبادل نظر کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و هیئت همراه از دادگاه عمومی بخش دیهوک و شورای حل اختلاف این حوزه قضایی بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام امور اداری و قضایی قرار گرفتند.

همچنین رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با سفر به شهرستان خوسف، از حوزه قضایی این شهرستان بازدید و در جریان رسیدگی‌های این دادگستری قرار گرفت و گفت: همواره تلاش می‌کنیم تا رضایت واعتماد مردم را به نظام و انقلاب بیشتر کنیم، بدین منظور در امور برون سازمانی احقاق حقوق عامه و در درون سازمانی موضوعاتی که سبب تأخیر در خدمت رسانی و احقاق حقوق مردم از قبیل تأخیر در امر دادرسی و اطاله آن، پرونده‌های مسن و معوق و بلااقدام شود را به جدیت دنبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام  والمسلمین مختاری معاون قضایی رئیس حفاظت و اطلاعات، میرزایی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، اسماعیلی معاون فن آوری و اطلاعات، عبدالهی معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان، رئیس کل دادگستری استان را در بازدید‌هایی که صورت می‌پذیرد همراهی کرده و در دیدار و گفت‌وگو با همکاران به استماع مشکلات و درخواست‌های آنان می‌پردازند تا پس از بررسی‌ها رسیدگی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×