» قضائی » احقاق حقوق مردم در سریعترین زمان ممکن انجام شود
قضائی

احقاق حقوق مردم در سریعترین زمان ممکن انجام شود

تیر 23, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در بازدید از دادگاه عمومی بخش قهستان برتسریع در احقاق حقوق مردم تاکید کرد و گفت: در خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش و همت خود را به‌کار بندید.

خبرگزاری میزان-محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در سفر به بخش قهستان و بازدید از دادگاه عمومی این بخش در دیدار با امام جمعه این منطقه گفت: یکی از دغدغه‌های به حق این است که فرهنگ سنتی مذهبی مردم نباید بر اثر ناهنجاری‌های اجتماعی دچار خدشه شود.

وی در بازدید از دادگاه عمومی بخش قهستان گفت: در سلسله بازدید‌هایی که از دادگستری‌های سطح استان داریم همواره خدمات همکاران به مردم مورد بررسی قرار می‌گیرد و به همکاران تاکید می‌شود در خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش و همت خود را به کار ببندند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی افزود: در بازدید‌ها به موضوعاتی از قبیل اطاله دادرسی، تاخیر در امر دادرسی، میانگین نرخ رسیدگی و تمامی مواردی که سبب تأخیر در احقاق حقوق مردم باشد، ورود پیدا کرده و از همکاران مطالبه می‌شود، احقاق حقوق مردم در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

عبدالهی در دیدار با امام جمعه قهستان دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی بخش قهستان را شنید و تاکید کرد: هر گونه هنجار شکنی از سوی هر شخص یا اشخاصی محکوم است و مراجع انتظامی و نهاد‌های فرهنگی بر این امر نظارت داشته باشند و موضوع را به دستگاه عدلیه اعلام و ارسال نمایند تا رسیدگی قضایی در اسرع وقت صورت پذیرد.

در بازدید‌های رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از حوزه‌های قضایی، توسط معاونین رئیس کل مشکلات و درخواست‌های همکاران دادگستری‌ها و دادگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در جهت رفع آن اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×