» قضائی » آزادی دو زندانی در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان کردستان
قضائی

آزادی دو زندانی در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان کردستان

خرداد 24, 1403 0

دو زندانی در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان کردستان از زندان شهرستان کامیاران آزاد شدند.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کردستان بصورت سرزده از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران بازدید کرد. 

در جریان این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، حجت الاسلام والمسلمین حسینی به همراه معاون قضایی دادگستری استان، مدیرکل زندان‌های استان رئیس دادگستری و دادستان کامیاران ضمن حضور در بند‌های مختلف زندان کامیاران با بیش از ۱۸۰ زندانی بصورت چهره به چهره ملاقات کرد. 

وی در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف زندان از جمله کارگاه‌های اشتغال و خوابگاه زندانیان، روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی را مورد ارزیابی قرار داد. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها بر اساس سند تحول قضایی همواره مورد تاکید بوده و برای دستیابی به این مهم اشتغالزایی زندانیان مورد توجه جدی است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: اشتغال و حرفه‌آموزی سبب توانمندسازی زندانیان شده و آموزش یک حرفه در طول مدت حبس می‌تواند معیشت خانواده زندانی را تا حد زیادی تامین کند. 

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان و مقامات قضایی استان از زندان کامیاران به ۱۸۰ نفر از زندانیان ارفاقات قانونی اعم از مرخصی، اشتغال بکار، پابند الکترونیک، اعسار و تقسیط، اعمال ماده ۴۷۷ و … اعطا شد و همچنین ۲ نفر از زندانیان از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×