افزونه جلالی را نصب کنید.
- انتصاب استاد ممتاز دانشگاه تهران به عنوان عضو شورای عالی استاندارد
- تداوم رکوردشکنی ازدحام جمعیت در زندانهای فرانسه
- ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ها اعلام شد (۱۰ اردیبهشت)
- این ویتامینها برای سلامت چشم مفید هستند
- جزئیات انتقال الکترونیک اوراق بهادار متوفیان به وراث
- روایت خبرگزاری قوه قضاییه از نحوه دستگیری مریم مهرابی
- جنایتهای رژیم صهیونیستی علیه غزه روی میز شانگهای
- دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
- کاهش ورودی پرونده های قضایی هدف قوه قضائیه است
نگرانی از شکست طرح توسعه تاکسی های برقی وجود ندارد
سید محمد آقامیری در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ضرورت اجرای ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر اظهار کرد: وعده پرداخت 450 میلیون تومان به خریداران تاکسیهای برقی از طریق ماده 12، تعهدی بود که علیآبادی، وزیر صمت در دولت قبل، داده بود. وی با بیان اینکه ما نیز روی این وعده حساب […]

سید محمد آقامیری در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ضرورت اجرای ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر اظهار کرد: وعده پرداخت 450 میلیون تومان به خریداران تاکسیهای برقی از طریق ماده 12، تعهدی بود که علیآبادی، وزیر صمت در دولت قبل، داده بود.
وی با بیان اینکه ما نیز روی این وعده حساب کردهایم، افزود: با این حال، اکنون شرایط به این گونه است که برای خرید تاکسی برقی، 900 میلیون تومان بهصورت وام و 400 میلیون تومان بهصورت آورده نقدی توسط تاکسیران، به همراه اسقاط تاکسی فرسوده به ارزش 150 تا 200 میلیون تومان، تأمین میشود.
عضو کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران تأکید کرد: با این شرایط، افرادی هستند که پروانه تاکسیرانی ندارند اما تمایل دارند با پرداخت 400 میلیون تومان و اقساط 16 تا 17 میلیونی، تاکسی برقی دریافت کنند. با این وجود، اولویت ما با دارندگان تاکسیهای فرسوده است؛ بنابراین نگران شکست این طرح نیستیم و میخواهیم شرایط را برای تاکسیرانهایی که سالها در این حوزه فعالیت داشتهاند، فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به هر حال، تبصره ماده 12 قانونی است که با تغییر دولتها تغییر نمیکند، اما ممکن است رویکرد دولتها در نحوه پرداخت متفاوت باشد. کارگروهی که زاکانی، شهردار تهران به آن اشاره کرد، تشکیل شده است تا بتوانیم تا حد امکان نظر دولت را به خواسته تاکسیرانها نزدیک کنیم و دارندگان تاکسیهای فرسوده بتوانند خودروی خود را با تاکسیهای برقی جایگزین کنند.
آقامیری اضافه کرد: بنابراین شکست در توسعه تاکسیهای برقی را متصور نیستیم و اگر فراخوانی آزاد اعلام کنیم، احتمالاً با کمبود تاکسی برقی مواجه خواهیم شد.
وی با تأکید بر پیگیری جدی اجرای این ماده قانونی گفت: در گام اول، مطالبه مسئولان شهری، اجرای وظیفه قانونی دولت است تا بتوانیم از این طریق تاکسیهای فرسوده تهران را نوسازی کنیم.
عضو کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران تصریح کرد: بهصورت شفاهی از طریق نمایندگان مجلس رایزنی و گفتوگوهایی انجام دادهایم تا این موضوع را پیگیری کنند.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.