امروز : جمعه, ۱۶ خرداد , ۱۴۰۴
- رئیس دستگاه اطلاعات عمومی رژیم الجولانی تعیین شد
- ماده ۱۱۰۷ قانون مدنی
- بررسی مشکلات تولید شیرخشک توسط سازمان بازرسی کل کشور/ تاکید بر اصلاح موانع سرعت بخشی زنجیره تولید
- آتشسوزی بامداد امروز در بیمارستان رشت کشته داد/ اسامی ۸ فوتی
- انتقاد از جرم زدایی و قانونی سازی مصرف موادمخدر در برخی کشورها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- ترافیک در جادههای استان سمنان پر حجم اما روان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- جایگاه و شأن قوه قضاییه و قضات و کارکنان قضایی در نزد عموم مردم مهم و خطیر است/ آزادی ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر و رهایی از قصاص ۵ نفر از محکومان با تلاشهای مسئولان قضایی و خیّرین
- اژهای: صیانت از اعضای جامعه به ویژه نخبگان یک اصل اساسی است
- روایت رئیس اتحادیه واردکنندگان چای از ثبت سفارش برای یک شرکت خاص
رانندگی در معابر بارانی و برفی با روز عادی فرق دارد
سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت در خصوص دلایل لغزندگی راهها توضیح داد. او گفت: قطعا بین رانندگی در روزهای بارانی و برفی با روز عادی فرق وجود دارد. روز عادی که معلوم است و رانندگان در این شرایط خوب رانندگی خود را انجام میدهند، ولی نکته […]

سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت در خصوص دلایل لغزندگی راهها توضیح داد.
او گفت: قطعا بین رانندگی در روزهای بارانی و برفی با روز عادی فرق وجود دارد. روز عادی که معلوم است و رانندگان در این شرایط خوب رانندگی خود را انجام میدهند، ولی نکته اصلی اینجاست که آیا این شرایط در روز بارانی و برفی نیز صدق میکند و آیا با آن یکی میباشد؟
سرهنگ فیروز بیان کرد: در روزی که باران و برف میبارد رانندگی از حالت عادی خارج میشود. از جمله دلایلی که میتواند بر رانندگی در این شرایط خاص تاثیر بگذارد این است که ممکن است همه خودروها استانداردهای صد درصدی را نداشته باشند و ممکن است برخی از سن تولید آنها گذشته باشد و یا اینکه راننده باید خودروی خود را به تعمیرگاه ببرد و سرویسهای دورهای را را انجام بدهد که این کار را انجام نداده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ممکن است از این خودرو مشتقات نفتی مانند بنزین و یا اینکه روغن خودرو بر سطح راه بچکد و وقتی که باران میبارد باعث ایجاد لغزندگیهای بیشتر در سطح معابر شهر شود.
سرهنگ کشیر تصریح کرد: در فصلهای غیر بارش در اثر سایشی که بین لاستیک و راه بوجود میآید باعث اصطکاک بیشتر بویژه در فصل گرما میشود. لاستیک خود از مواد نفتی تشکیل شده است و پس از سایش این مواد به سطح راه میچسبند و در هنگام بارشها بر لغزندگی سطح راه میافزاید و معابر از حالت استاندارد خارج میشود به اصطلاح اصطکاک لاستیک و چرخ با راه بسیار کم میشود و اصطکاک از بین میرود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.