» جامعه » قدردانی رئیس هلال احمر از پزشکان و کادر درمانی داوطلب در حج ۱۴۰۳
جامعه

قدردانی رئیس هلال احمر از پزشکان و کادر درمانی داوطلب در حج ۱۴۰۳

مرداد 1, 1403 0

رئیس جمعیت هلال احمر از فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی داوطلب جمعیت هلال احمر در مدینه منوره و مکه مکرمه در ایام حج ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام قدردانی پیرحسن کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر از پزشکان و کادر درمانی داوطلب در حج ۱۴۰۳، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سال‌هاست که در سرزمین وحی افتخاری نصیب جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران است تا در جوار بیت الله الحرام برای هموطنان سیراب از آرامش الهی، سلامتگاه جسم و جان بوده و در آسودگی خیال و تسکین زائرین قبله گاه مسلمین سهمی‌بزرگ داشته باشد.

فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی داوطلب جمعیت هلال احمر در مدینه منوره و مکه مکرمه، چون عبادتی خالصانه در پیشگاه پروردگار متعال است که اصیل‌ترین معانی و مفاهیم نوعدوستی را در خود پنهان دارد و نه تنها با چشم جان زائرین بلکه ان شاء الله با نظر ملکوتی پروردگار متعال همراه است.

قلم و کلام در وصف آنچه در مدینه و مکه با دستان مهربان کادر درمان داوطلب هلال احمر خلق می‌شود عاجز است و آنجاست که داوطلبی در نزدیکترین قله‌های رسیدن به انوار الهی رنگی به عظمت خورشید دارد.

بدینوسیله از تلاش‌های مومنانه و متواضعانه پزشکی، پرستاری و امدادی داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران در موسم حج ابراهیمی تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای یکایک آنان سلامت و سعادت تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) خواستارم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×