» قضائی » برگزاری جلسه داوری شکواییه برتر علیه رژیم صهیونیستی در مرکز وکلا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

برگزاری جلسه داوری شکواییه برتر علیه رژیم صهیونیستی در مرکز وکلا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تیر 28, 1403 0

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در راستای حمایت حقوقی از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، طی فراخوانی از کلیه «وکلا»، «حقوقدانان»، «اساتید حوزه و دانشگاه» و «دانش‌آموختگان» رشته‌های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی در تمامی مقاطع دعوت به عمل آورد تا با ارسال شکواییه در این رویداد علمی-تخصصی مشارکت کنند.

علاقمندان تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مهلت داشتند تا شکواییه‌های تنظیم شده خود را از طریق درگاه https://۲۳۰۵۵.porsline.ir ارسال کنند.

بر همین اساس طی این رویداد علمی-تخصصی تاکنون بیش از ۵۰۰ شکواییه به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسه به مرکز ارسال شده است.

در همین راستا جلسه داوری کیفی این شکواییه‌ها با حضور رئیس و معاونین مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و جمعی از اساتید حقوق بین‌الملل برگزار و پس از بررسی جز به جز شکواییه‌ها به لحاظ رعایت اصول و ساختار حقوقی و بهره‌گیری از مفاد و قوانین مربوطه به آن‌ها امتیاز داده شد.

پس از پایان بررسی‌ها و جمع بندی داوران، شکواییه‌های برتر در دادگاه‌های شبیه‌سازی شده بین‌المللی با رعایت تمامی تشریفات توسط وکلا قرائت خواهد شد و پس از آن طی همایشی از این افراد تقدیر به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است از تنظیم کنندگان شکواییه‌های برتر در اقدامات رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در دعاوی بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین استفاده خواهد شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×