» جامعه » سارق ۲۰ هزار دلاری در دام پلیس گرفتار شد
جامعه

سارق ۲۰ هزار دلاری در دام پلیس گرفتار شد

تیر 19, 1403 0

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ علی قاسم‌پور با اشاره به گزارش سرقت از منزل یکی از شهروندان و پیگیری موضوع توسط عوامل تجسس کلانتری ۱۳۷ نصر، اظهار کرد: شاکی مدعی بود که مبلغ ۲۰ هزار دلار از منزلش در زمانی که در منزل حضور نداشته به سرقت رفته است؛ بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و با بررسی دوربین‌های مداربسته و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، موفق به شناسایی مشخصات ظاهری متهم شدند.

مهر در خبری نوشت:او ادامه داد: پس از شناسایی مشخصات ظاهری متهم به دست آمد که متهم از دوستان فرزند شاکی بوده که به منزل آنها رفت و آمد داشتند و با سوء استفاده از اعتماد فرزند ایشان، از کلید منزل کپی برداری کرده و در زمانی که هیچ کس داخل خانه نبوده به قصد سرقت به آنجا مراجعه کرده است.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با پالایش آثار بر جای مانده در صحنه جرم، مشخص شد متهم قصد سرقت از گاو صندوق منزل را داشته که با تخریب قفل آن موفق به باز کردن درب آن نشده است و در نهایت مبلغ ۲۰ هزار دلار را از داخل کشو سرقت و از منزل گریخته است.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم پس از هماهنگی های قضائی تیمی از مامورام به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

او به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند و از اعتماد به افراد غیر و نگهداری اشیا گران قیمت و یا پول نقد در منزل جدا خودداری نمایند.

۲۳۳۲۱۷



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×