» قضائی » مشکلات مردم با پشت‌میز نشستن حل نخواهد شد
قضائی

مشکلات مردم با پشت‌میز نشستن حل نخواهد شد

خرداد 12, 1403 0

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه با پشت میز نشستن کاری برای رفع مشکلات مردم انجام نخواهد شد، گفت: برخی مشکلات به دست مدیران استانی قابل برطرف شدن است و در این مواقع نباید منتظر اقدامات سازمان مربوطه در تهران ماند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق امروز و در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان که با میزبانی فرمانداری شهرستان طارم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی از اوایل انقلاب گفت: استان زنجان از مدیران توانمند برخوردار است که باید از توانایی و ظرفیت آن‌ها برای حل مشکلات و ارائه خدمات به مردم و نظام استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه با پشت میز نشستن کاری برای رفع مشکلات مردم انجام نخواهد شد، اظهار کرد: حضور مسئولین در میدان و میان مردم با اقدام جهادی در حل مشکلات بسیار اثرگذار است.

رئیس کل دادگستری زنجان ادامه داد: برخی مشکلات به دست مدیران استانی قابل برطرف شدن است و نباید در این مواقع منتظر تهران یا اقدامات سازمان مربوطه ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق از حساسیت شورای تامین شهرستان طارم در پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات جای تقدیر کرد و گفت: مشکلات مطرح شده در این شهرستان و گزارش مدیران دستگاه‌های متولی امر، نیازمند همکاری و همفکری همه دستگاه‌ها برای رفع آن‌ها است و این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و زمین‌های حاصلخیز مستعدد رونق تولید و کشت محصولات کشاورزی است که همه باید برای تحقق این امر تلاش کنیم.

در این جلسه، مشکلات لایروبی بستر رودخانه، حفاری‌های غیرمجاز در حوزه میراث فرهنگی، اصلاح جاده آببر به کوهکن و تسریع در تکمیل و راه‌اندازی تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی بررسی شد. 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×