» جامعه » نجات جان بیمار ۲۴ ساله با ارسال استنت قلبی به بیمارستان نمازی شیراز
جامعه

نجات جان بیمار ۲۴ ساله با ارسال استنت قلبی به بیمارستان نمازی شیراز

اسفند 15, 1402 0

رئیس بیمارستان نمازی شیراز از نجات جان یک جوان ۲۴ ساله با ارسال به موقع استنت قلبی توسط هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، احمد حسین زاده، درباره شرح حال پسر ۲۴ ساله‌ای که به دلیل تصادف دچار آسیب به ناحیه قفسه سینه و پارگی رگ آئورت در این ناحیه شده، بوده اظهار داشت: اگر برای این گونه مصدومان اقدامات درمانی فوری انجام نشود، به احتمال زیاد در صحنه حادثه از بین می‌روند، اما خوشبختانه این جوان به موقع به بیمارستان رسید.

وی افزود: با توجه به وضعیت اورژانسی بیمار و برای اینکه او را از خطر جانی دور کنیم نیازمند گذاشتن استنت قلبی فوری بودیم بنابراین همکاران در بیمارستان نمازی شیراز با هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خارج از ساعت کار اداری و در شب نیمه شعبان مصادف با میلاد حضرت امام زمان (عج)، از فاصله دور هماهنگی‌های لازم را انجام داده و قرار شد تا لوازم مورد نیاز جراحی را ارسال کنند.

این فوق تخصص جراحی عروق خاطر نشان کرد: افرادی که دچار آسیب در ناحیه شکم و قفسه سینه می‌شوند معمولا با خونریزی همراه هستند و هرچه زودتر اقدامات درمانی لازم برای آن‌ها انجام گیرد خطر مرگ و میر از بیمار دور می‌شود و از همکارانمان در بیمارستان و هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به دلیل مسئولیت پذیری و حس نوع دوستی آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×