Saturday, 16 August , 2025
امروز : شنبه, ۲۵ مرداد , ۱۴۰۴
امروز : شنبه, ۲۵ مرداد , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- کاخ سفید: دولت «بایدن» با تیم «ترامپ» درباره سوریه و اوکراین در تماس است/نشست سران گروه-۷
- تاکید ایران و ارمنستان بر گسترش مناسبات دوجانبه در حوزه همکاریهای حقوقی و قضایی
- تکذیب شایعه مهم از سوی سپاه
- پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه اسفند ۱۴۰۳+جزئیات
- سانحه رانندگی در جاده تربت جام ۲ فوتی و یک مصدوم داشت
- ابراهیمپور: در صورت عدم اجرای قانون کنکوری مجلس، از ابزارهای نظارتی استفاده میکنیم
- انتقام مرد کینه جو از دوستانش با اسیدپاشی
- مردم غزه در محاصره تشنگی و گرسنگی
- تراکتور به دنبال صدرنشینی؛ مصاف حساس شاگردان بوژوویچ و رحمتی
شناسه خبر
: 117699
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 16:28 | 48 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
قطعهسازانی که خودروساز شدند
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117699
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.