اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Tuesday, 20 May , 2025
امروز : سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 59563
  پرینت خانه » جامعه تاریخ انتشار : 15 سپتامبر 2024 - 11:41 | 13 بازدید | ارسال توسط :

نظارت ارباب رجوعان شهرداری از طریق “کیو آر کد” بر کارمندان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین رونمایی از سه سامانه جدید در حوزه تکریم شهروندان، با تأکید بر اهمیت پاسخگویی مدیریت شهری به مطالبات شهروندان گفت: این سامانه‌ها با هدف تسهیل ارتباط و پاسخگویی طراحی شده‌اند. وی افزود: بی‌تفاوتی به سؤالات و نیازهای شهروندان مشکلات […]

نظارت ارباب رجوعان شهرداری از طریق “کیو آر کد” بر کارمندان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین رونمایی از سه سامانه جدید در حوزه تکریم شهروندان، با تأکید بر اهمیت پاسخگویی مدیریت شهری به مطالبات شهروندان گفت: این سامانه‌ها با هدف تسهیل ارتباط و پاسخگویی طراحی شده‌اند.

وی افزود: بی‌تفاوتی به سؤالات و نیازهای شهروندان مشکلات زیادی را به همراه دارد بنابراین، این سه سامانه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ایجاد شده‌اند تا ارتباط بهتری با شهروندان برقرار کنند.

باقری توضیح داد: در طراحی سامانه پرسش و پاسخ‌های متداول از هوش مصنوعی استفاده شده و در سامانه QR کد، امکان نظرسنجی درباره عملکرد پرسنل شهرداری فراهم شده است. “شهروندان می‌توانند با اسکن QR کد، نظرات خود را درباره پرسنل ارائه دهند یا شکایات خود را اعلام کنند که این گزارش‌ها مستقیماً به سازمان بازرسی ارسال می‌شود.

وی همچنین به بارگذاری حدود 20 هزار QR کد در مناطق مختلف شهرداری اشاره کرد و گفت: این اقدام به عنوان لبه ارتباط با شهروندان عمل می‌کند.

در ادامه، محمد علی الفت‌پور؛ رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، به تشریح این سامانه‌ها پرداخت و گفت: نسل جدید فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر است و این سه سامانه ما را به جلو می‌برد، هرچند هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی تأکید کرد: خدمات ارائه شده باید از روش‌های سنتی فاصله بگیرد و با طراحی فرایندهای نوین، خدمات آگاهانه و سریع‌تری به شهروندان ارائه شود.

الفت‌پور همچنین به راه‌اندازی درگاه مشاوره‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: تیمی برای پاسخگویی آنلاین به سوالات شهروندان سازماندهی شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: این اقدامات نشان‌دهنده تلاش شهرداری تهران برای ارتقاء کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای شهروندان است.

انتهای پیام/



منبع

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

یک × 4 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.