» جامعه » بلعیدن 165 بسته مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر
جامعه

بلعیدن 165 بسته مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر

خرداد 23, 1403 0

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار حشمت‌الله ملکی؛ فرمانده پلیس راه‌آهن اظهار کرد: کارشناسان معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کشور در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر تردد مشکوک یکی از مسافران سابقه‌دار در مسیر ریلی یزد به تهران و احتمال حمل مواد مخدر از جانب وی، پیگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اعلام این خبر به کارکنان پلیس راه آهن مسیر ریلی با اقدامات پلیسی، نسبت به کنترل مسافران خروجی از قطار یزد اقدام و این متهم شناسایی و دستگیر می شود.

سردار ملکی بیان کرد: پس از انتقال متهم به یگان انتظامی پلیس، در بررسی های به عمل آمده پس از عکس‌برداری به وسیله دستگاه بادی اسکنر بسته‌های متحدالشکل و مشکوک به مواد مخدر داخل بدن وی مشخص شد.

فرمانده پلیس راه آهن گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم تحت نظر قرار گرفته و طی 11 مرحله تعداد 165 بسته به وزن 1کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه از نامبرده دفع، کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل که حسب دستور مرجع قضائی، متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گردید.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×