امروز : دوشنبه, ۲۰ مرداد , ۱۴۰۴
- فوری؛ هشدار ایران به کشورهای منطقه / نیروهای مسلح آمادهباش شدند!
- تصاویر اختصاصی گروهانهای قدس از ششمین دور تبادل اسرا
- وضعیت دارو در کشور نسبت به قبل بهتر است
- احزاب استان تهران برای مشارکت حداکثری در انتخابات گام بردارند
- «کارگاه عکاسی در سفر» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
- کاهش ۳۴ درصدی ورود پروندههای شورای حل اختلاف به مراجع قضایی
- ماموریت چین برای آوردن نمونههای ماه در مه ۲۰۲۴ پرتاب خواهد شد
- ۸ کشته بر اثر برخورد کامیون در شمال شرقی مصر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- فعالیت ۲۸ هزار نفر در سازمان اورژانس کشور
کلنگ زنی خط 11 متروی تهران تا پایان بهمن ماه
هاشم روحانی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آغاز عملیات احداث خط 11 متروی تهران اظهار کرد: در تلاش هستیم مقدمات کار را فراهم کنیم تا بتوانیم کلنگزنی خط 11 متروی تهران را در روزهای پایانی بهمن ماه آغاز کنیم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد محدودی دستگاه TBM (تی بی ام، دستگاه حفاری مکانیزه […]

هاشم روحانی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آغاز عملیات احداث خط 11 متروی تهران اظهار کرد: در تلاش هستیم مقدمات کار را فراهم کنیم تا بتوانیم کلنگزنی خط 11 متروی تهران را در روزهای پایانی بهمن ماه آغاز کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد محدودی دستگاه TBM (تی بی ام، دستگاه حفاری مکانیزه بوده و برای پروژههای وسیع است) در کشور وجود دارد و همه آنها در بخشهای مختلف در حال استفاده هستند، این خط را به صورت دستی حفاری خواهیم کرد.
مجری خط 11 متروی تهران تصریح کرد: قطعه اول شامل 4.5 کیلومتر و 4 ایستگاه است که حدفاصل ایستگاه متروی چیتگر تا خیابان نیکپسندی واقع در محدوده تهرانسر و بزرگراه فتح است و حفاری آن احتمالاً تا بهمن ماه سال آینده به طول میانجامد و احتمالاً بهرهبرداری از ایستگاهها نیز در سال 1406 خواهد بود.
به گزارش تسنیم، خط 11 مترو تهران به طول 32 کیلومتر و شامل 21 ایستگاه، از خطوط اولویتدار شبکه مترو بوده که به واسطه پوشش مناطق کمبرخوردار از حیث دارا بودن سیستم حمل و نقل ریلی، ساخت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
یکی از شاخصهای این پروژه، اجرای 2 ایستگاه و یک پارکینگ زیرزمینی در قالب یک ایستگاه جزیرهای است که به عنوان یک طرح ایستگاهی نوین، ویژگیهای منحصربهفردی دارد. از مهمترین مزایای این روش، بهرهبرداری تدریجی از خط 11 متناسب با پیشرفت عملیات اجرایی فازهای مختلف آن است.
اولویت نخست شروع عملیات اجرایی خط 11 به بخش ایستگاه چیتگر تا ایستگاه عبدلآباد مربوط میشود.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.