» حوادث » ۸۰ هزار نیرو در راه‌های کشور در طرح نوروزی آماده‌باش هستند
حوادث

۸۰ هزار نیرو در راه‌های کشور در طرح نوروزی آماده‌باش هستند

اسفند 21, 1402 0

صبح امروز ۲۰ اسفندماه رزمایش ترافیکی طرح نوروزی ۱۴۰۳ با حضور سردار فرمانده کل انتظامی، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و مدیران سایر دستگاه‌های مرتبط در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا هدف از برگزاری این رزمایش را اعلام آمادگی نیرو‌های پلیس راه و راهور و سازمان‌های امدادی برای اجرای طرح ترافیکی نوروز سال ۱۴۰۳ بیان کرد.

او ادامه داد: برای سفرهای ایمنی با توام با سلامت و شعار امنیت آرامش در بهار قرآن و طبیعت در قالب بیش از ۸۰ هزار نفر همکاران ما در دستگاه های مختلف اعم از سازمان  حمل و نقل ، امداد و نجات هلال احمر، اورژانس کشور ، امداد خودرو در کنار همدیگر خدمت رسانی خواهند کرد تا بتوانیم نوروزی بدون حادثه داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: امسال قطعا الگوهای سفر نوروزی تغییر خواهد کرد .سوانح رانندگی هر ساله باعث داغدار شدن خیلی از خانواده ها می شود، امسال با توجه به شرایط خوبی که محیا است می‌توانیم با رعایت نکات آرامش و امنیت را برای خود و اعضای خانواده فراهم کنیم.سال گذشته  ۱۲۱۷ نفر همچنان در بازه طرح نوروزی جان خود را ار دست دادند که امیدواریم امسال کمتر شود. 

او بیان کرد:ما موظف هستیم شرایط خوبی را برای مردم فراهم کنیم . خط قرمز هایی داریم که بدون اغماض اعمال خواهیم  کرد و با افرادی که می خواهند با جان مردم بازی کنند به جد با آن ها برخورد خواهد شد .

او گفت : بالغ بر ۸۰ درصد مردم نکات را رعایت می کنند و فقط تعدادی هستند که آرامش مردم را از لحاظ امنیت بر هم می زنند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از همه مردم شریف ایران استدعا داریم با پلیس همراه باشند تا بتوانیم با کمک یکدیگر سوانح را کاهش دهیم.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×