» قضائی » ۷۵۷ زندانی در سال ۱۴۰۲ با کمک کارکنان قضایی و ستاد دیه آزاد شدند
قضائی

۷۵۷ زندانی در سال ۱۴۰۲ با کمک کارکنان قضایی و ستاد دیه آزاد شدند

فروردین 21, 1403 0

رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: جامعه نسبت به موضوع آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حساس شده است و در همین راستا خیرین به کمک دستگاه قضایی آمده‌اند.

خبرگزای میزان – ناصر عتباتی در جلسه شورای معاونین، با اشاره به حماسه‌ای که مردم در روز قدس آفریدند گفت: حضور آگاهانه مردم کشور و استان در روز قدس که با ابتکار امام (ره) جهان شمول شده است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و از تک تک هم استانی‌ها که در خلق این حماسه شریک بودند، تقدیر می‌کنیم.

عتباتی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی و قانونی پایبند نیست و به ارتکاب هر نوع جنایت در غزه دست می‌زند و متاسفانه حامیان حقوق بشر هیچ واکنشی به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی ندارند و کشور‌های اسلامی منطقه هم برنامه‌ای در این مورد ندارند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: با همراهی مردم و استان کمک‌های زیادی در جشن‌های گلریزان به زندانیان جرایم غیرعمد ومالی صورت گرفت.

وی افزود: سال گذشته ۷۵۷ نفر از زندانیان با مساعدت کارکنان قضایی و ستاد دیه آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند که بسیار ارزشمند است، اکنون جامعه نسبت به موضوع آزادسازی زندانیان غیرعمد حساس شده است و در همین راستا خیرین، دستگاه قضایی را در حل مشکلات زندانیان نیازمند کمک می‌کنند.

عتباتی اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای فراهم کردن شرایط مطلوب و امکانات مورد نیاز همکاران در محل کارشان فراهم شود تا با آرامش و در فضایی مناسب بتوانند کار مهم قضایی خود را انجام دهند.

در پایان جلسه مسائل مهم و اساسی دستگاه قضایی استان در موضوعات مختلف طرح شد و اعضا به بررسی آن پرداختند و سپس هر یک از اعضا نظرات خود را پیرامون مشکلات و مسائل مهم و کلیدی استان چه در سطح ملی و چه در سطح استان اعلام کردند و پس از بحث و تبادل نظر در راستای موضوعات مطرح شده، مصوباتی به تصویب رساندند تا مقام ارشد قضایی استان آن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×