» قضائی » ۷۵درصد اراضی استان در سه سال اخیر در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شدند
قضائی

۷۵درصد اراضی استان در سه سال اخیر در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شدند

اردیبهشت 5, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: در ۳سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است.

خبرگزاری میزان – سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهر‌ها بعدازظهر روز یکشنبه در سالن جلسات دادگستری استان با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت:اراضی ملی در محدوده شهری در تصرف برخی افراد هستند که می‌بایست در کمیسیون رفع تداخلات وفق قوانین تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اولویت کار رفع مشکلات مردم در این کمیسیونهاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و وفق قانون در خصوص آن‌ها اتخاذ تصمیم شود.

عتباتی تاکید کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود و یقینا مردم زمانیکه املاک و اراضی آن‌ها سند دار شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند راضی خواهند بود لذا باید اولویت کاری تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۳سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است گفت: فعالیت موثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده و باید همچنان تداوم پیدا کند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای کمیسیون رفع تداخلات در حل مشکلات مردم با برخی دستگاه‌های اداری گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات استان رقم خورده است و از ۴۰۱ پلاک تعداد ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده و ۱۶۴پلاک هم وفق قوانین در حال اقدام است.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×