» قضائی » ۲۵ گشت تعزیرات در تهران در ماه رمضان و نوروز برای برخورد با متخلفان فعال هستند
قضائی

۲۵ گشت تعزیرات در تهران در ماه رمضان و نوروز برای برخورد با متخلفان فعال هستند

اسفند 28, 1402 0

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از فعالیت ۲۵ گشت تعزیرات در ماه رمضان و نوروز برای برخورد با متخلفان خبر داد.

خبرگزاری میزان– احمد جعفری نسب، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در جمع خبرنگاران درباره تعداد گشت‌های فعال در تهران گفت: برای گشت‌های نوروزی و ماه رمضان، ۲۵ اکیپ را  تشکیل دادیم که هر کدام متشکل از ۵ نفر شامل رییس شعبه، بازرسان صنف و بازرسان اتاق اصناف و جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت است که نظارت بر همه صنوف دارند بویژه نظارت بر کالا‌های اساسی ویژه ماه رمضان و عید نوروز مثل خشکبار و میوه و تره بار و پوشاک و  کالا‌های پروتئینی مثل گوشت و مرغ که در اولویت است.

جعفری نسب گفت: گشت‌های سیار و ثابت داریم، گشت‌های ثابت در بازار‌های  شلوغ و میادین تهران به صورت ثابت مستقرند و گشت‌های ویژه هم در میادین مستقر هستند و مردم می‌توانند از این طریق به گشت‌های مستقر ما در میادین شلوغ مراجعه کنند و اگر تخلفی دیدند را گزارش دهند.  

وی ادامه داد: تخلف‌های مختلفی در این روز‌ها داشتیم و برند‌های مختلفی داشتیم که دو تا از آن‌ها پلمپ شد و دو تا از  پروتئین فروشی‌های گوشت و مرغ در میدان بهمن که درصدد گرانفروشی بودند پلمب شدند. دو غرفه هم در میادین و تره بار که میوه‌های های ناقص و غیربهداشتی را به فروش می‌رساندند پلمب شدند. گشت‌های  تعزیرات به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و قطعا با متخلفین در این زمینه برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×