افزونه جلالی را نصب کنید.
- تداوم جلسات پایش اجرای برنامه پزشکی خانواده
- مهمترین توصیه های بهداشتی در توزیع نذری
- کمبودهای دارویی به ۴۱۳ قلم کاهش یافت
- قرارداد بیمهها با داروخانهها اصلاح شد
- تغییرات سبک زندگی خطر بیماریهای مزمن را کاهش میدهد
- کاهش خطر مرگ و لختگی خون در بیماران خودایمنی با مصرف داروهای GLP-۱
- وزارت بهداشت هشدار داد؛ خطر فاسد شدن غذاهای نذری در گرمای هوا
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- تشریح روند تفویض اختیارات در حوزه محصولات طبیعی
۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان گنبکی استان کرمان به بیتالمال بازگشت
رئیس کل دادگستری شهرستان ریگان از رفع تصرف بیش از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان گنبکی خبر داد. خبرگزاری میزان – جواد دهقان رئیس کل دادگستری شهرستان ریگان اظهار کرد: در پی تصرف اراضی دولتی متعلق به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری توسط تعدادی از زمین خواران، پرونده قضایی در این […]
رئیس کل دادگستری شهرستان ریگان از رفع تصرف بیش از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان گنبکی خبر داد.
خبرگزاری میزان – جواد دهقان رئیس کل دادگستری شهرستان ریگان اظهار کرد: در پی تصرف اراضی دولتی متعلق به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری توسط تعدادی از زمین خواران، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد.
دهقان عنوان کرد: پس از سیر روند رسیدگی حکم مبنی بر قلع و قمع مستحدثات صادر شد و بنابه اهمیت موضوع با حضور قاضی اجرا و نیروهای انتظامی حکم اجرا و بیش از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان گنبکی رفع تصرف شد.
وی هشدار داد: متصرفین غیرقانونی و زمین خواران بدانند که دست اندازی به اموال دولتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و دستگاه قضایی با قدرت با آن برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.