» قضائی » ۲۱ زندانی زندان ارومیه با کمک خیرین آزاد شدند
قضائی

۲۱ زندانی زندان ارومیه با کمک خیرین آزاد شدند

خرداد 30, 1403 0

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی با همراهی مدیرکل زندان‌های استان با ۱۲۰ زندانی نیازمند محکوم به پرداخت رد مال رندان ارومیه دیدار کردند و از محل کمک خیرین ۲۱ زندانی را آزاد کرد.

خبرگزاری میزان – مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برای دیدار چهره به چهره با زندانیان نیازمند زندان ارومیه و محکومین پرداخت رد مال مدت سه ساعت به درخواست ۱۲۰ مددجو رسیدگی کرد.

در این دیدار سه ساعته که در حسینیه حضرت علی (ع) زندان ارومیه برگزار شد، فتحی مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی، قاضی ناظر زندان، مسئولین و کارشناسان زندان ارومیه، دادستان مرکز استان را برای رسیدگی به در خواست مددجویان همراهی می‌کردند.

در پایان دیدار سه ساعته مجیدی دادستان مرکز استان با شناسایی و بررسی وضعیت قضایی ۲۱ مددجوی معسر دستور پرداخت مبالغ رد مال آن‌ها توسط منابع خیرین جمع آوری شده در مراسم نسیم مهر صادر شد و همچنین با ارجاع درخواست ۵۳ محکوم نیازمند به کارشناسان معاضدتی رایگان در خصوص تعیین ردمال مبهم و مبلغ ضرر و زیان پرداختی به شکات همچنین با دستور دادستان وضعیت ۶ زندانی برای اعمال ماده ۵۴۱ آیین دادرسی کیفری به مراجع قضایی ذیصلاح و اجرای احکام ارسال شد.

در ادامه با حضور مدیرکل زندان‌های استان و مسئولین زندان ارومیه با بررسی وضعیت ۳۹ زندانی دستورات و توصیه‌های لازم برای تسریع در دعوت از شکات به دفاتر شورای حل اختلاف و مددکاران اجتماعی زندان ارومیه جهت اخذ رضایت و آزادی زندانیان نیازمند صادر شد در این دیدار دستور آزادی دو مددجوی بر اساس ارفاقات قانونی صادر و به صورت شبانه در پایان دیدار دادستان با مددجویان از زندان ارومیه آزاد شدند.

انتهای خبر/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×